Back in sunny, not so warm, UK!

Yo yo yo!

Heeeeeemma. Eller nåt? I England. Där körsbärsträden blommar! Och jag är supersupersuper jetlaggad! Men det är skönt att va hemma efter en jobbig flygresa hem, med inställda flyg, missade flyg, och mycket springande. Vi kom iallafall fram till Heathrow. Och Viktor hann med sitt tåg som gick för en timme sen.

Det är inte lika varmt här som i Florida, men britterna lyckas ändå ge mej lite av den känslan. Folk går runt i flipflops, t-shirts, shorts...ja... Och de åker runt i cabrolets med taket nere. Och det är bara 17°C här, och inte 30°C...

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och åka ner och handla för mitt kylskåp skriker efter varor. Jag har ingenting att äta så...

Nej jag är inte så brun, men det fanns helt enkelt för mycket att göra i US of A istället för att bara ligga och pressa.

Ett inlägg om resan kommer sen! Iallafall New York.... jag har huuuuur mycket bilder som helst att visa! och att skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0