update

Nu är vi fullbemannade här i svenskhuset! Daniel gjorde entré i söndags. Vilket innebär att vi kan äntligen fullborda vår internationella fest, där alla ska bjuda på lite snittar eller valfritt som representerar sitt hemlands kök. Vi kommer nog bli upp mot en 30 pers skulle jag gissa på. Vi ska bjussa på köttbullar och skagenrörssnittar.

Jag har fått någon slags makbakterie som härjat sen i lördags, så jag skippade engelskakursen idag för att slippa stressa hem sen och ta igen lite energi. Lagat lite jellyshots också men vi får se om de blir flipp eller flopp. Kan hända att det blev för lite gelatin i, men de går ju och dricka i vilket fall som helst!

Viktor kom på snabbvisit förra veckan och igår. Han skulle sova över här inatt för att kunna ta sig lätt till Heathrow idag. Imorrn kommer Sussi på besök också, ska bli göööööööörkul. Och på fredag kommer även Anna Bou från Frankrike så det blir dubbelt gööööörkul då.

Nu ska jag ta en powernap så jag orkar med kvällen! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0