Våhååår!

Åhh jag älskar vår! Träden har börjat knoppa så snart kommer det vara jättegrönt här också... Onderbart! Här är lite bilder från vår promenad igår;

 

Skogen som yxmannen ränner omkring i!

Ett nästan grönt träd!


Johanna och bananblommor


En av alla hemska backar i High Wycombe



En utsiktspunkt över vårt område: Totteridge.


Zoom....vår backe. Och nånstans där högst upp är vårt hus.


Moi och Totteridge.

 

Jag ska försöka plita ner lite på min uppsats idag. Man har en del dötid den här veckan och jag har bestämt att jag ska PLUGGA. Så det inte blir för stressigt sen i maj. Mikan kommer på besök igen. Mitt emellan en inlämning och en tenta, så jag får planera lite bättre nu. Johanna och jag ska iaf ta en paus ikväll och gå ner på bio...


Och en helt annan sak. Smink och hud/hårprodukter är mycket billigare här i UK...samma sak i USA. Men jag har beställt ett flertal gånger nu från www.feelunique.com (fraktfritt!) och www.lookfantastic.com (väldigt töntiga domännamn...) och det är mycket billigare än i Sverige. Ett tips bara. Det kommer fram också, men räkna med en två veckors leverans till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0