Jobbtiden över - nu skola!

Heeeeej Bloggen!

Okej. Nu är det så här va. Förändringar på bloggsidan? Njae. Men! Nu har man kanske äntligen ett liv igen! Jag jobbade sista dagen idag. Hääärligt, men också lite tråkigt. Jag har en tendens att alltid sakna olika gamla jobb. Jag saknar faktiskt att jobba i matkassa på Hemköp t.ex... eller jobba på Brio... och Pc City... gamla goda tider. Eller sitta med headphones på Canal Digital i Kalmar men det kanske jag får snart igen?! Eller så kanske mitt framtida liv ligger i nåt av mina gamla jobb? Min kandidat i Kalmar kanske är helt onödig. Jobbmarknaden är väl inte den bästa så!

Nästa tisdag lämnar jag Stockholm för ett tag och åker ner till Kalmar... har en tenta i Organisation B att göra så måste ta tag i pluggandet imorrn. Inte det roligaste.

Sen kanske jag och Johanna lämnar Kalmar för varmare breddgrader. De vore naaaaaaaaaaaaajs.

Jag har helt fått hjärnsläpp nu och har inte riktigt kontroll på mina fingrar och tangentbordet. Eller så har några knappar blivit tröga. Hur som helst har jag inget tålamod för de så det fick bli ett litet kort inlägg.

Hej hej.



En liten bild på mig själv kan man väl bjuda på. Tchsååå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0