¡Hola Mallis!

-...tycker du det är för dyrt? Jag åker gärna..
-Jag är fan på! Blir skitbra

Johanna och jag ska till Malloooooorca, NÄSTA vecka. Vi har pratat lite om att ta sista minuten i slutet av augusti ett tag. Bara det att resorna är jäkligt dyra+ att vi befinner oss i Sveriges avlägsnaste stad Kalmar då. Kom fram till att det blir bättre att lägga lite mer pengar och åka från Växjö än att ta oss med tåg till Malmö/Köpenhamn och behöva trixa med det och få en billigare resa. Så, vår resa är inte världens billigaste ospecifierade resa men vafan! Vi kommer utomlands! Jag har aldrig varit i Spanien heller så det blir perfekt! Varken Johanna och jag har varit på Mallorca såååå...

Det jobbiga är att inte veta vart man hamnar... hamnar vi i ett sletet skithotell i en liten skitgränd?

 

Eller på ett fyrstjärnigt?!

 

Tyvärr har jag bara dåliga erfarenheter av ospec men nångång måste man ju råka ut för en bra sistaminuten så jaaaa...det blir säkert SKITBRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0