Namnsdag och tentaplugg.

Emelie Ellen Irene heter jag! Så jag har namnsdag idag (Ellen)... Emelie beslutade dom att ta bort för några år sedan och ersätta med typ Hujedamej eller nåt annat. Skulle vara kul och veta vilka det egentligen är som sitter och beslutar de där, för hälften av alla namn i kalendern är ju vääääääldigt ovanliga. Emelie är ju ett, relativt, vanligt namn?! Hmm...

Annars sitter jag och tentapluggar till Organisation, Företagsekonomi B. SÅSJUKTTRÅKIGKURSSÅJAGVETINTEVADJAGSKATAMEJTILL!!! När man har läst ett kapitel om organisationsbeteende vs. organisationsbeteende och inte förstått nånting så känns det väldigt hopplöst. Jag är inte till för sånt här flum. Jag saknar vanliga ekonomikurser. Inte nå jäkla hokuspokussymbolerhitochdit. Jag kommer kugga. IGEN!

Som tur kan man alltid trösta sig med att man åker iväg till Mallorca några dagar efter...




Bild jag tog för några veckor sen ute på Blidö...Viktors brygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0