segt, jag vet.

har lagt bloggen åt sidan helt nu. jobbar för mkt. hann iallafall med ett jättemysigt besök ute på ljusterö över en natt, där anna har landställe. vi var några stycken som åkte ut och solade, vindsurfade, grillade, kubbade och drack gott! den här tropiska värmen börjar bli lite jobbig... speciellt för mig som är instängd om dagarna i en butikslokal med dålig AC! fast vi har det så bra i sverige just nu så kan jag inte rå för att längta bort, utomlands! saknar england, skulle inte ha nåt emot att åka till USA igen (florida levererade som sagt, NYC älskar jag, och LA skulle jag gärna göra om), kroatien var också härligt. de tre länderna har jag hunnit med iår. och får se om man tar sig utomlands senare precis när skolan börjat. eller kanske typ frankrike i höst? åååh. om man ändå hade mer pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0