Börjar anpassa mig till sverige.

Jag började jobba förra veckan. det blir PoP i Vällingby Centrum i sommar. Kom och hälsa på om ni är i krokarna!

Annars har det blivit mkt häng bara. Sakta men säkert börjar jag anpassa mig till Sverige igen. Ibland blir jag lite förvånad över att folk pratar svenska omkring mig. 5 månader i England gjorde mkt för att förvirra lilla redan förvirrade mig. Priserna är också lite chockerande. 50 spänn för en öl?! Stockholms uteserveringar kommer göra mig mycket fattig efter denna sommar. Men det är väldigt skönt att äntligen få spendera en sommar i älskade, fina och underbara Stockholm! Anna och jag strosade omkring på söder igår och avslutade dagen med öl på Debaser Slussen. Me like! Ölen är absolut värd 50 kronor med sån underbar omgivning som Stockholm.

Om en timma ska jag också bege mej till Uppsala och hälsa på Fia! Kör en snabbvisit så är hemma imorrn eftermiddag. Då imorrn kväll ska jag på releasefest på söder för några gymnasieklasskompisar som släpper sin CD! Kul kul kul. Idag när jag gick ner till centrum för o kika lite (Jakobsbergs Centrum) så gick man in i Blondinbella med sin familj. Hon är ju delvis uppväxt i Jakaaaaaan. Eller Järfälla. Otroligt coolt javisst.

På måndag väntar (helt fel sida av Sverige) Göteboorrrrg! Hanna, Anna och jag tar bilen dit för att hälsa på Marie som bosatte sig där nu i våras. Ska också bli kul kul kul.


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Häääääärligt Emeliiie!! Som jag har längtat :D nu får du skriva varje dag och fota allt du äter/shoppar/dricker... mohahaha

2010-06-22 @ 00:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0