En vecka kvar...

...till USA! Ska bli sköööönt med lite värme.

Veckan har gått jättefort, skola varje dag... Gjorde även ett besök hos frisören igår. Blev ljusare, kanske lite för ljust enligt min åsikt men men. Och håret lite kortare än jag tänkt mig men de behövdes nog. Det var även 16°C och sol här för någon dag sedan. Det var nästan förvarmt för skinnjackan på! Folk har börjat sitta på uteserveringar nu och det är t.o.m. skönt att gå ut på kvällen, man fryser inte längre!

Igår hade vi fest här i huset med upp mot en 30 utbytesstudenter. Finska Liisa och Laura skulle ha födelsedagsfest så vi tillät dom ha den här då vi är de enda som inte bor i studentkorridor eller som inneboende... Men det blev en rolig kväll som avslutades på "kåren".

Idag har jag inte gjort nånting vettigt överhuvudtaget. Streamat lite tvprogram, städat efter festen, beställt indisk mat... jaa...gått runt i pyjamas hela dagen. Men imorrn ska jag PLUGGA hela långa dagen. Vill försöka bli halvt klar med en uppsats som ska in i maj så man inte behöver stressa med den senare. Här tentar man ju av allt samtidigt...vilket innebär att sista tiden i skolan blir väldigt stressig för alla studenter!

Lite bilder från bl.a. Power Hour!

Daniel förklarar spelreglerna

Rörigt...vet inte om de här kan ha varit i slutet av power hourn kanske?

Ett stycke stökigt köksbord efter leken.

Laura tog med gitarren och spelade...sjukt bra.

Påväg till studentunion, de här är på universitetsområdet.

Och inne på SU

Wolfie och Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0