"Lugn" helg

Jag har helt tappat stinget för de här med bloggandet. Skärpning Emelie!!! Ikväll kommer iallafall ett bättre inlägg än det här.

Helgen blev iaf lugn till och börja med, vi kollade film i fredags... Lördagen skulle också bli lugn men slutade upp helt tvärtom. Förfest här hos oss, ner på stan till Hobgoblin där vi mötte upp några andra utbytesstudenter också. Och sen till Litten Tree, ett uteställe. Jag tog taxi hem vid 1 då jag kände att det började bli för mycket för mig. Ett väldigt bra val måste jag säga. Alla lyckades nog få i sig lite för mycket dricka den kvällen!

Jag vaknar varje morgon av att solen lyser in i mitt rum och det blir verkligen svinvarmt här inne då. Väderprognosen framöver visar väldigt fina temperaturer, våren är verkligen på G! Har sett blommande krokusar lite här och där också. Väderprognoserna för NY och Florida ser också väldigt givande ut, och idag kan jag säga att jag åker dit nästa vecka. Woho!

High Wycombe väderprognos för närmaste dagarna, idag är det hela 12°C och sol. Lovely!


Snart väntar biblioteket för att göra ett grupparbete, förhoppningsvis går det fort. Sedan föreläsning i tre timmar till kl.18. Och därefter Zumba och handla mat! Blir lång dag för att vara här! Men som sagt dyker nog lite bilder upp här ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0