Paus från SAS

Vaknade lite senare än tänkt idag, men det är trots allt söndag så det är OK! Har iallafall suttit men en av mina assignments som ska va inne i maj. Jag ska skriva en marketing/promotion plan för valfritt företag och jag har valt SAS. Så nu behöver jag en paus. Går ut på en promenad i de 13°C och soliga vädret. Blir jag och Ipoden, med ett mission: att köpa avocados. Jag hoppas på lilla Tescobutiken så jag slipper ta mig upp i backarna igen. Sedan består min resterande söndag av plugg, plugg och plugg. Kul.

Jag och min fina Adidas-retrojacka. och JÄTTEljust hår som jag inte lyckats smälta än riktigt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Well hello Blondie!

Vad händer med oss?

Anpassar vi hårfärg efter intelligens eller vad?

2010-03-21 @ 18:44:04
URL: http://mixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0