Power Hour!

Dagarna går fort och det är redan MARS! Vilket är helt sjukt. Jag har snart varit här halva terminen. Och om två och en halv vecka är det påsklov - i hela tre veckor! Vilket innebär att efter det går vi in i April... Och sen maj. Och sen sommar! Ångest, men samtidigt skönt att vååååren kommer snart. Och att jag och Viktor snart åker till USA. Ska bli väldigt skönt med lite värme, iallafall en 15° grader varmt i NY och det dubbla i Florida. Nu gäller det bara att leva på nudlar och ha shoppingstopp tills dess. Ska införskaffa mig ett teleobjektiv på världens största kamerabutik B&H i NY. Mycket billigare än hemma. Och sen självklart shoppa kläder på Forever 21.

I helgen blir det Birmingham & Wolverhampton för att hälsa på Viktor och så Sussie som också pluggar där. Ska bli kul att se nåt annat än området här omkring!

Nu blir det engelskalektion i skolan och sen ska huset fyllas med lite internationella studenter och köra POWER HOUR. (För er som inte vet vad det är så ska man dricka 5 cl av sin dricka varje minut, i en timme. Självklart kör man på lite lättare alkoholdryckor, i mitt fall har jag laddat upp skafferiet med Bacardi Breezer och olika ölsorter.) Efter det blir det nog kåren! Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0