Utvaxt

Hejhejhej! B-ham och Wolverhampton inlagget har tyvarr inte kommit annu, I know. Det kommer.

Sitter nu i skolan, darav inga svenska bokstaver. Har haft en lektion i Business Tourism Management och har sedan gatt pa stan och sitter nu och dricker en starbuckskaffe. Jag ska trana fitball om en timme, ett pass dar man anvander en pilatesboll och vikter... valdigt bra traning! Jag har ocksa bokat tid for klipp och slingor till nasta vecka. Far 50% rabatt pa slingorna men det ar anda rena rama ranet! 100 pund! Med klippning da ocksa! Sa om nagon dar ute kanner att ni verkligen vill sponsra mig med en slant sa uppskattas det valdigt mycket (hint till vissa personer..typ mamma....eller pappa...ja syster och bror ocksa kanske?). Jag ser faktiskt forjavlig ut i haret. Mitt har vaxer som ogras, alltsa likasa min utvaxt. Den ar hemskt hemskt hemskt ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0