80's party

Nu har jag pluggat o några timmar. Tycker det får räcka för idag. Jag vill bara bli klar med min uppsats så man kan fokusera på min Global development tenta som kommer den 17 maj. Vilket är mitt orosmoment här i England. Till och med lärarna menar att den är rätt flummig...och jag förstår inte vart jag ska böööörja. Dock kan jag bocka av en av engelska examinationerna som vi har, den hade vi i ondags och gick helt okej.

I onsdags var vi ute på SU, igen. Vilket inte var planerat... och idag ska vi dit igen för att gå på 80-talsfest! Dock vet vi inte om vi ska klä upp så mycket. Blir inga benvärmare och pastellfärger iaf!

Karro ville döpa mitt blåmärke så det kallas från och med nu Ivanhoe. Ivanhoe är väldigt svart nu, och börjar bli gult i mitten. Något likt AIKs dekal eller vad det nu kallas. Vet inte om man ska ha en slags betting på när Ivanhoe dör? Daniel verkade tycka upp mot en månad. Jag gissar (eller hoppas!) på en 2-3 veckor. Det har ju faktiskt börjat gulna efter ynka 5 dagar. Vad tror ni?



Ivanhoe.

För övrigt är jag i Sverige om 2 och en halv vecka. Känns jättekonstigt. Både kul och tråkigt. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0