hemma hemma

I tisdags kom vi hem efter en kort flygning på 2 timmar. Vi var bakfulla och hade aslåg (men asrolig) humor hela vägen hem. Sen skiljdes vi åt. Åkte hem. Hem till Jakaaaaaaaaaaaan (förlåt Mikan, J-A-K-O-B-S-B-E-R-G)...och jag gillar't!

Somrigt och grönt hemma, lite för kallt bara. Jag fick för mig att börja prata engelska på posten i onsdags när jag skulle hämta ut ett paket. Det var väldigt stor förändring för mig att vara omringad av svensktalande människor. Nu kan man inte prata "skit" lika öppet.

Nu ska jag iväg till centrum och fika med pappa och sen packa för imorrn åker Viktor och jag till Kroaaaaatien. Möjligtvis blir det en dag i Venedig också! Äntligen får jag åka till Italien!? Och Kroatien lär också va underbart. Ska läsa böcker, äta massa god mat och sola och bada. SWEET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0