slutet börjar närma sig...

känner att jag behöver uppdatera en snabbis här!

helgen var jättekul med mikan på besök! bilder och mer om det kommer sen. tentan gick okej, tror jag kan skrapa ihop poäng så jag klarar mig! hoppas iaf! blev lite tentaslask på kvällen, lite seg kväll när man var trött och så åt bankomaten upp johannas visakort vilket förstörde lite för oss.

nu ska jag gå och slinga håret för har 50% rabatt, hoppar klippningen, det är dyr salong så klippning kostar 59 pund. hmm nej tack! men de är duktiga iallafall... efter blir det grillning hos giacomo, en italienare och sedan SU. måste passa på och träffa och gå ut med alla nu...

...för om en vecka är jag HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0