Sun is shining, the weather is sweeet ☀


Packningen går sådär, jag har två bamseväskor över 100 liter och de är fyllda. AAAH. Hur ska jag få med mig allt? Hur mycket har jag shoppat under det här halvåret?

Jag gick en sista runda nere i Eden idag (vårt shoppingcenter), sa hejdå till Topshop (finns i Sverige men inte samma utbud och priser), New Look och Primark. Lämnade tillbaka ett par skor, men kom hem med två nya plus en väska. Jag kommer sakna den brittiska shoppingen. Pundet är så billigt nu också så t.o.m. H&M blir billigare här än i Sverige!

Jag har betalat extra för att få ha med mig 2x23 kg hem. Jag kommer lätt ha mer än 46 kg. Jag borde ju inte åka på övervikt när jag faktiskt redan i god tid varit ute och betalat för en extraväska?

Paula, vår landlady kom förbi nyss, och började kolla till Daniels rum. Han åkte tidigt imorse hem till Sverige. Nu ska näste man flytta in, en nigerian. Han ska tydligen flytta in ikväll. Känns lite konstigt.

Jag kommer sakna HW... dock kommer jag inte sakna det brittiska drägget i stan, två-kran systemet eller vår kära backe.

Vårt kära hus på Totteridge 240, kommer jag definitivt sakna, trots alla äckliga heltäckningsmattor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0