FAIL!

Här har vi Dr. Tom Hose.

Han är min lärare i Global Tourism Development. Han är utbildad i följande: BSc (Hons), MA, PGCE, MILAM, FGS...(fråga mig inte vad allt står för...hounors, bachelor bla bla). Han har självklart gjort allt, det har nästintill alla turismlärare gjort. Sitter i massa olika organisationer och hej och hå. Det är för övrigt han som alltid säger 'Oh dear oh dear oh dear' efter varje mening eller när ingen elev kan svara på hans frågor. Han svävar också ALLTID ut på lektionerna och pratar om helt oväsentliga saker. Typ visar bilder på sin Teneriffaresa som han gjorde här i våras.

 

Jaja. Det jag ville säga var SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄÄÄLLA TOM aka 'Tomsaurus' Hose... kugga mig inte!!!


Det går inge bra för mig att plugga. Ska nog städa lite istället, möta upp Mikan och skita i det här. Får plugga på söndag istället. Lite.

Åhhh vad jag kommer att kugga hårt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0